30.09.2007., nedjelja

Obavijest: Prvo službeno predstavljanje

Kao što sam naslov kaže, Domino i ja smo danas imali prvo "službeno" predstavljanje našeg kluba u Udruzi umjetnika Spark.
Vjerujem da će vas veseliti činjenica da je prošlo odlično.
"Sparkovci" su oduševljeni idejom, (bar se iz moga kuta tako činilo) i navijaju za to da nastavimo s radom.
Uz njihovu pomoć, mislim da imamo velike šanse da se malo "proširimo" po mjestima, a ne samo blog.hr-u.
Čak će izaći reklama (možda i članak) o nama u njihovom časopisu i postoji šansa da će se i neki od vaših radova objavljivati ondje.
A sad ako vi želite pomoći da se pročuje za nas, ja sam napravila skripte sa informacijama o Silveringu i tko ih god želi "raspačavati" uokolo (po školi, među prijateljima, itd.), neka mi se javi na mail i poslati ću mu ih, pa ih si može isprintati i fotokopirati. Napravila sam također i nešto slično posjetnicama sa imenom našeg kluba, pa vam i to mogu poslati.
Usput, nadam se da se nećete ljutiti, ali koristila sam neke vaše radove u izradi skripte, ali sam ju radila "nabrzaka" i nisam vas stigla pitati.
Lirik, koristila sam tvoju pjesmu "Okrenuti leđima", Nya, tvoju "Znaš li" i Orator, tvoju "Sve će bit' samo fol...". Sve tri pjesme su pobrale jako dobre reakcije i nadam se da se ne ljutite jer nisam pitala, neću to ponoviti. ;)

Usput, Domino i ja smo došli na ideju da ako se vi slažete, mogli bismo se naći nekad preko zimskih praznika, kad nemamo obaveza, pa da se vidimo "facom u facu". Recite što mislite, sviđala vam se ideja ili ne.

I to je to.
Molim vas, da svi koji ovo pročitate, ostavite komentar, makar i prazan, samo da znam da ste pročitali, pa da vam ne moram posebno javljati.

Pozz, Kia


<< Arhiva >>

0