02.10.2007., utorak

NATJECANJE!!! (Podnaslov: "Kiu opet hvata..." ^^)

Opet sam došla na ideju, nemojte me tući. ;)
Ideja je da napravimo "Mali oglasnik" među nama, članovima Silveringa, čisto zafrkancije radi i ako netko želi, ovo slobodno može smatrati još jednom prilikom da dokaže kako se može snaći u svakoj situaciji, kada se od nje/ga traži da napiše nešto.

Hoću da izmislite sami svoj oglas, ali ne običan:
Npr. prodajte brata, strinu, nos, mutanta hrčka i koze...
Ili pak iznajmite stopalo, pazušni prostor, najboljeg prijatelja...
Možete i tražiti nešto: -ženu s lijepim stopalima koja bi vam bosa hodala po stanu jer ste vi stopalni fetišist...
Mogućnosti su neiscrpne.
Uglavnom, bilo što, što nema veze sa zdravim razumom. (Ne vjerujem da će vam to biti teško ;) )

Svaki objavljeni oglas se u komentarima može ocijeniti sa brojem od 1-10. S tim da je 10 najviša ocijena.
Tko skupi najviše "bodova", pobjeđuje i onda se možda i dogovorimo oko kakve nagrade... ;)

Naravno, u natjecanju ne moraju sudjelovati samo članovi, može se uključiti tko god želi. (Samo neka pošalje oglas na mail iz boxa, zajedno sa nickom, pa ću ja objaviti.)

Oglase objavljujte kao da objavljujete svoj post, a rok za objavu je do 14.10.
Iza toga natjecanje prestaje i zbrajaju se bodovi.

Evo, ja se čak usuđujem upasti s prvim oglasom, samo da vam dam primjer:

"Prodajem krvoločnu i zajedljivu baku, 65 godina, sijeda kosa.
Majstor ogovaranja, podmetanja i optuživanja, dopisna diploma iz opće zlobe, zanovijetanja i organiziranog kriminala. Oštar i nemilosrdan jezik. Početna cijena 200€, voljna sam se cijenkati."


Sretno!
Kia :)


<< Arhiva >>

0