02.05.2008., petak

(FrozeN) Voljeni grob

Klečim na zemlji,
vlažnoj, tamnoj i hladnoj
dok suze mi se miješaju sa stakatom kišnih kapi
i pružam ruke prema hladnom kamenu.

Grizem usne,
kapi krvi tonu,
žedna zemlja guta.

Isplakao sam,
nema više suza,
plačem krv,
proklinjem kob,
koja mi jedinu uze.

Čak i nebo plače,
briše prašinu s kamena,
i ostaje samo obris imena tvog.

Plač postaje krik,
dok šaka zelene tuge
visi s hladnog kamena.

O zemljo, zelenilo, izvore,
zašto, izvore, ote mi je?
Zašto, izvore, me ostavi u suzama i krvi?
Zašto, izvore, izvor nisi?

Gubim vid, gubim sluh,
hiljadu glasova mi mislima luta,
duša se kida, čupa je samoća,
bez svega sam ostao,
sve si mi bila ti.

Blijedim licem potonu u zelenu travu,
zeleni izvor, hladan i vlažan,
obrisa tragove moje krvi.
Blijedim licem potonuh u vlastitu krv,
prije tame po posljednji put,
vidjeh obris tvoga imena.



<< Arhiva >>

0