05.10.2007., petak

OBAVIJEST!!! (PONOVO, ali ova je NAJBOLJA DO SAD!!)

Dragi moji Silveringovci!!
Danas smo Domino i ja posjetili Udrugu Vjekoslava Majera u Zagrebu i predstavili im naš klub!

I za uzvrat smo dobili pozivnicu da se idućega petka (12.10.) pojavimo ondje kao posebni gosti, a pod time ne mislimo samo na mene i Domina, nego i na SVE VAS!!!
Ovo vam je fantastična prilika za vaš prvi javni nastup!
Jedino je važno jeste li u mogućnosti doći do Zagreba.
Koga zanima, neka mi se javi danas, u subotu i u nedjelju na ICQ: 222-130-996ili na MSN: tielinamarant@hotmail.com . Tamo sam svaku večer od 20:30 do 1 poslije ponoći. A ako vam ne odgovara to vrijeme, pošaljite mi poruku na mail kada ste u mogućnosti razgovarati i potrudit ću se da budem ondje.
Sve informacije, uključujući adresu, upute i moj broj mobitela, dobiti ćete ondje.
Razmislite, imate priliku da predstavite svoje radove pred ljudima koji se time doista bave i koji će vas rado saslušati.
Također postoji mogućnost da završimo u novinama i na radiju, ali ništa ne obećajem. A da ne spominjemo, da nikada ne znate tko bi mogao doći i ako mu se svidite baš vi, napraviti za vas veliki skok u "karijeri".
Zato vas ponovo sve pozivam, ovo je ogromna prilika za nas "male ljude", a i ne možete vjerojati koliko biste mene učinili sretnom da se u čim većem broju pojavite, kako bi im pokazali da mislimo ozbiljno!
Velika pusa, najbolji ste!

Obožava vas, Kia


<< Arhiva >>

0